۱۳۹۲ آذر ۱۶, شنبه

کتایون: هفت سال پیش درگیر بیماری سرطان شدم

قدیمی ها - علی رجبی: کتایون متاسفانه اخیرا با بیماری کم خونی شدید دست پنجه می کند به همین دلیل با این ایشان در این رابطه گفتگویی کوتاه انجام دادیم.

کتایون امیرابراهیمی گفت: متاسفانه من به از هفت سال پیش درگیر بیماری سرطان شدم و هنوز با اثرات این بیماری دست و پنجه نرم می کنم. حتی در آن سال ها بر اثر شیمی درمانی های انجام شده بخشی از مغز استخوانم دچار مشکل شد، به همین دلیل، منجر به کم خونی زیاد در من گردیده است. البته این را بگویم با احتیاج شدیدم به خون، سازمان خون اصلا مرا یاری نکرد و نمی دانم چرا وضع ایران این گونه هست. شاید هم باید بمیریم تا کسی اعتناعی کند.
کتایون امیر ابراهیمی یکی بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون که اکثر بازی این هنرمند را در سینمای قدیم با فیلم هایی همچون «حسن کچل»، «زنی بهنام شراب»، «بده در راه خدا» و... در سال های بعد از انقلاب با آن چهره مهربان به خصوص در سریال «من یک مستاجرم» به یاد داریم.
گروه قدیمی ها برای خانم کتایون سلامتی و بهروزی روز افزون آرزو می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر